.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدي نژاد محبوب ترين چهره است

بر طبق آخرين نظرسنجي ها، احمدي نژاد در بين اصولگرايان محبوب ترين چهره موجود است و در ميان مردم نسبت به كانديداي رقيب آراي بيشتري را دارا مي باشد، لذا وي نسبت به ساير كانديداها شايسته تر است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از بازتاب آنلاین ، رئيس مركز سياسي حزب موتلفه اعلام کرد شايد عناصر برجسته اي در جبهه اصولگرايي براي نامزدي مطرح هستند، اما آنها خود به نوعي به بيان اين امر پرداخته اند كه در صورت دوقطبي شدن انتخابات به نفع احمدي نژاد كنار مي كشند.

محمد كاظم انبارلويي در گفتگو تفصيلي با باشگاه خبرنگاران در خصوص تعدد كانديدا در جريان اصولگرايان گفت: شايد اصولگرايان طيف وسيعي را شامل مي شوند، اما در نهايت برخي از فعاليت هاي شخصيت هاي اصولگرا مانع از مطرح شدن گزينه برجسته و نهائي مورد اقبال مردم نخواهد شد.
وي ادامه داد: اصولگرايان به دنبال اين هستند كه بگويند ما در جناح خود دچار قحط الرجال نيستيم.
ايجاد ساز و كار مناسب رمز توفيق اصولگرايان در رقابت هاي فشرده با دوم خردادي ها است
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه اصولگرايان در چه صورتي از احمدي نژاد حمايت مي كنند، خاطرنشان كرد: بر طبق آخرين نظرسنجي ها، احمدي نژاد در بين اصولگرايان محبوب ترين چهره موجود است و در ميان مردم نسبت به كانديداي رقيب آراي بيشتري را دارا مي باشد، لذا وي نسبت به ساير كانديداها شايسته تر است.
رئيس مركز سياسي حزب موتلفه گفت: احمدي نژاد با روي كارآمدن در مرحله دوم انتخابات، تغييرات اسامي در كابينه انجام خواهد داد. كما اينكه در سه سال گذشته نيز تغييرات كابينه از ناحيه وي بيشتري زمان را به خود اختصاص داد.
انبارلويي افزود: ايجاد ساز و كار در بين اصولگرايان براي همگرايي، ضامن وحدت اصولگرايان بوده است و اين رمز توفيق اصولگرايان در رقابت هاي فشرده با عناصر دوم خردادي بايد ادامه يابد.
انتخابات چندقطبي سطح مشاركت مردمي را بالا مي برد
رئيس مركز سياسي حزب موتلفه در ادامه با تاكيد بر اين كه انتخابات چندقطبي سطح مشاركت مردمي را بالا مي برد، تصريح كرد: در انتخابات نوع آرايش سياسي مردم و نخبگان مطرح است، لذا از آنجايي كه در آخرين انتخابات مجلس و رياست جمهوري شاهد انتخابات چندقطبي بوديم تا دوقطبي به نظر مي‌آيد، انتخابات چندقطبي سطح مشاركت مردم را بالا مي برد.
وي بيان كرد: هر نوع آرايش سياسي ايجاد شده در انتخابات كه با خواست مردم هماهنگ باشد، مشروع است.
حضور خاتمي و ميرحسين موسوي در انتخابات تنها سطح رقابت را بالا مي برد
در ادامه انبارلويي در پاسخ به سوالي در خصوص اينكه آمدن خاتمي و ميرحسين موسوي به صحنه انتخابات به نفع اصولگرايان است يا به ضرر آنها، خاطرنشان كرد: حضور هر شخصيت سياسي، مذهبي براي تعميق مشاركت مردم را لازم مي دانيم و از آن استقبال مي كنيم، لذا در انتخابات نفع و ضرر مطرح نيست، بلكه بحث ارزيابي مردم از وضع موجود مطرح است.
وي بيان كرد: حضور خاتمي و موسوي در روند تصميم گيري اصولگرايان تاثيري ندارد و فقط سطح رقابت را بالا مي برد.
احمدي نژاد گام هاي موثري در جهت كاهش و افزايش ضعف ها و قوت ها برداشته است
رئيس مركز سياسي حزب موتلفه در خصوص نقاط ضعف و قوت هاي دولت احمدي نژاد گفت: هر دولتي داراي ضعف و قوت هايي است و دولت احمدي نژاد نيز در كاهش ضعف ها و افزايش قوت ها گام هاي موثري برداشته است.
وي افزود: طبيعي است احمدي نژاد در دولت‌ آينده ضعف ها را رو به كاستي ببرد و قوت هاي خود را تقويت خواهد كرد.
اصولگرايان سنتي براي احمدي نژاد هيچ شرطي نگذاشته اند
در ادامه انبارلويي در پاسخ به سوالي در خصوص صحت شرط اصولگرايان سنتي براي احمدي نژاد تصريح نمود: شرط اصولگرايان سنتي براي احمدي نژاد صحت ندارد و چنين چيزي مطرح نيست و قابليت ارزيابي ندارد.
اصولگرايان به جاي پرداختن به مصاديق به كارآمد سازي دولت پرداخته اند
رئيس مركز سياسي حزب موتلفه در خصوص مصاديق جريان اصولگرا گفت: جريان اصولگرا هنوز وارد مصاديق نشده است. چرا كه با توجه به مشخص بودن كارنامه هاي دولت نهم، اصولگرايان به دنبال مصاديق نرفتند. اين در حالي است كه اقبال مردم و نظرسنجي ها و كارنامه دولت نهم روشن و واضح است.
وي خاطرنشان كرد: اصولگرايان زمان زيادي را براي كارآمدسازي و تئوري پردازي دولت اختصاص داده اند، لذا به دنبال مصاديق نرفته اند.
ساز و كار اصلي اصولگرايان در انتخابات پيش رو، تداوم گفتگوها است
انبارلويي در خصوص ساز و كار اصلي اصولگرايان در انتخابات پيش رو خاطرنشان كرد: ساز و كار اصلي اصولگرايان گفتگو است و رمز همگرايي اصولگرايان در تداوم اين گفتگوها به عنوان يك ارزش مطرح است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.328 seconds.